Keresés:

Nem

Férfi Női  (6) Gyermek

Ár szerint

Ft   -  Ft 

Szíj

Fa alumínium Karbon Kerámia Bőr Műanyag szintetikus textília Titán Nemesacél

Tok színe

bicolor árnyalat fekete árnyalat  (3) rózsaszín arany ezüst árnyalat arany árnyalat

Vízállóság

úszásra búvárkodásra nem vízálló  (6) esőálló

Üveg

Típus

Szerkezet

Az óratok anyaga

Funkciók

Erős, innovatív, dizájnos, de főképp elismert és respektált. Ez a német Braun márka. A céget 1921-ben Majna-Frankfurtban alapították. Alapítója, Max Braun akkor valószínűleg még nem is sejtette, hogy a rádiókat gyártó családi cégéből egyszer egy globális márka lesz, mely csúcstermékei világszerte háztartások millióiban fognak szolgálni. Ha a Braun márka történetében átugorjuk a második világháború időszakát és a próbálkozásaikat a száraz borotválkozásra szánt elektromos borotvakészülékek tervezésével, akkor 1955-be kerülünk, amikor is a délnémet Ulm városában megnyitják a dizájn főiskoláját. Ez az esemény előre jelezte, hogy milyen irányt vesz a Braun cég a termékei arculatának és funkcionalitásának területén. Az úttörő dizájnőr, Dieter Rams szerződtetése után kezdődött a Braun márka leghíresebb, négy évtizeden át tartó időszaka, megtűzdelve a német mérnöki munka ma már ikonikus precizitásával tekintettel a megbízhatóságra, hosszú élettartamra és ökológusságra. Az alkalmazottak számos csoportjának célja, hogy a vásárlóknak olyan árut kínáljanak, mely a „Designed to make a difference” jelszó értelmében képes pozitívan befolyásolni az emberek életét. Az összes termék, legyen szó a foghigiéniára szánt berendezésekről, fali órákról, az atomóra sugárzóinak kalibrálási jelét fogadni képes időjárás állomásokról vagy a karórákról, elsősorban a vásárló szükségleteire ügyel. A Braun ezért is szólít meg rendszeresen több száz felhasználót és fáradhatatlanul gyűjti a javaslatokat, amelyek értékesek lehetnének a termékek későbbi generációi számára. A Braun dizájn kommunikációjának új formája szüntelenül az indusztriális stílus hitvallója, Dieter Rams és kollégáinak hagyatékához tartja magát. Az alap az egyszerű kezelhetőség, funkcionalitás, a minimalisztikus formák és a legapróbb részleteket érintő kidolgozottság. A márka körülbelül 7000 aktív szabadalom tulajdonosa és a dizájnőri ankéteken, beleértve az elismert iF Product Design Award-ot és a Red Dot Design Award-ot minden évben előkelő helyeket foglal el.
Rendezés
Megjeleníteni
akciósak raktáron
Találatok 6 találat